コンセプト オ カタチ ニ スル セカイ ノ ブランディング デザイン
コンセプトをカタチにする世界のブランディングデザイン / ゲシュタルテン編 ; [石田亜矢子訳]
Material Type | Books |
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Publication | 東京 : グラフィック社 , 2021.12 |
Language | Japanese |
Size | 255p ; 25cm |
TOC
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Location | Call No. | Volume | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Reserve | Virtual Shelf |
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Laboratory | 674.3/G 38 |
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02104978 |
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9784766135763 |
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Other titles | original title:Brand new brand : restarting your business in a time of crisis and transformation |
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Notes | 原タイトル:Brand new brand |
Authors | Gestalten 石田, 亜矢子 <イシダ, アヤコ> |
Subjects | BSH:商業美術 BSH:ブランディング NDLSH:商業美術 NDLSH:ブランディング |
Classification | NDC9:674.3 NDC10:674.3 NDLC:DH432 |
ID | TT40075174 |
ISBN | 9784766135763 |
NCID | BC11404892 |
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