コトラー ノ マーケティング コンセプト
コトラーのマーケティング・コンセプト / フィリップ・コトラー著 ; 大川修二訳
Material Type | Books |
---|---|
Publication | 東京 : 東洋経済新報社 , 2003.5 |
Language | Japanese |
Size | 254p ; 22cm |
TOC
Hide details.
Other titles | original title:Marketing insights from A to Z: 80 concepts every manager needs to know variant access title:コトラーのマーケティングコンセプト |
---|---|
Notes | 監訳: 恩藏直人 |
Authors | Kotler, Philip, 1931- 恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト> 大川, 修二(1961-) <オオカワ, シュウジ> |
Subjects | BSH:マーケッティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
ID | TT40035606 |
ISBN | 9784492554760 |
NCID | BA61987481 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:30times